Η Lady μεταφέρθηκε!

Θα μεταφερθείτε αυτόματα σε 3 δευτερόλεπτα. Αν δεν μεταφερθείτε κάντε κλίκ εδω
http://ladiespost.wordpress.com
.

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Αν ο διάβολος φοράει Prada... οι άγγελοι φοράνε John Varvatos

varvatosvert.jpg 
Και αυτό γιατί ο πιο γνωστός Eλληνοαμερικάνος σχεδιαστής μόδας είναι το ακριβώς αντίθετο από την υστερική Miranda της γνωστής ταινίας. Συμπεριφέρεται άψογα στους συνεργάτες του (τους πάει ακόμα και για φαγητό), κουβαλάει κούτες με ρούχα όποτε μπορεί και θα ντρεπόταν εάν είχε ιδιωτικό τζετ. 

Παρόλα αυτά τα τελευταία χρόνια, το όνομα του φιγουράρει ανάμεσα στα ονόματα του Ralph Lauren και του Calvin Klein στην Αμερικανική και παγκόσμια αγορά. Οι Aerosmith και πολύ άλλοι rock και pop stars του ζητούν να δημιουργήσει ρούχα για τις περιοδείες τους. Ο John όπως τον αποκαλούν οι συνεργάτες του εκτός από προσγειωμένος, κατά τα λεγόμενα του νιώθει 100% Έλληνας. Ο παππούς του ήρθε από την Αμερική και θέλοντας να πάρει άδεια παραμονής και εργασίας στη χώρα πολέμησε με την Αμερική στον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο. Ο ίδιος γεννήθηκε στο Michigan όπου επίσης σπούδασε παιδαγωγός, αλλά τελείως τυχαία μια μέρα βρέθηκε να σχεδιάζει ρούχα για τον Ralph Lauren. Σήμερα έχει τη δική του εταιρεία της οποίας η βάση είναι στη Νέα Υόρκη και υποκαταστήματα υπάρχουν σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Αμερικής και του κόσμου, ενώ παράλληλα τα ρούχα του φιγουράρουν σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων (στυλ Λαμπρόπουλου). 


Ο κύριος που σήμερα έχει μία κόρη στα είκοσι και ένα γιο 22 χρόνων δηλώνει φίλος του Ralph Lauren και του Calvin Klein αλλά, παραδόξως, δεν μοιράζεται καμία από τις συνήθειες τους (παρόλο που έχει την οικονομική δυνατότητα) όπως, για παράδειγμα, να μένει σε πολυτελές σουίτες. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης μας στο κατάστημα του στη Melrose στο Λος Άντζελες προσπαθήσαμε να καταλάβουμε αν το παίζει απλός τύπος ή πραγματικά είναι και καταλήξαμε ότι ισχύει το δεύτερο αφού τον είδαμε να πουλάει μαζί με τους υπαλλήλους του μαγαζιού του και να τοποθετεί μπλούζες στα ράφια. Και επιπλέον ο John ήρθε στο Λος Άντζελες από τη Νέα Υόρκη για να βοηθήσει στη συγκέντρωση χρημάτων που θα δοθούν σε ένα ίδρυμα για κακοποιημένα παιδιά. Καιρός να γνωρίσουμε και έναν άγγελο (αρσενικού γένους) στο κόσμο της μόδας. 

Πως ασχοληθήκατε με τη μόδα;

Όταν ήμουν στη τελευταία τάξη του λυκείου έπρεπε να βρω κάποια δουλειά γιατί η οικογένεια μου δεν είχε πολλά χρήματα. Η δουλειά που βρήκα ήταν πωλητής σε ένα μαγαζί αντρικών ρούχων. Συνέχισα να δουλεύω εκεί και όταν πήγα στο πανεπιστήμιο και μόλις αποφοίτησα, παρόλο που ξεκίνησα να διδά
σκω χημεία, συνέχισα να δουλεύω στο κατάστημα ρούχων γιατί πλέον μου άρεσε. Έπειτα βρήκα κάποιον συνέταιρο και ανοίξαμε ένα μαγαζί ρούχων το οποίο μετά από τρία χρόνια παραχώρησα σε εκείνον γιατί πήγα να δουλέψω στο Ralph Lauren στο Σικάγο ως διευθυντής πωλήσεων για τη νοτιοδυτική Αμερική. 

Εκεί τα πήγα καλά και μετά με ρώτησαν αν θα ήθελα να πάω στη Νέα Υόρκη και να γίνω διευθυντής πωλήσεων όλης της εταιρείας. Φυσικά το αποδέχτηκα και εκεί άρχισα να συνεργάζομαι με τους σχεδιαστές της εταιρείας σε καθημερινό επίπεδο. Μου άρεσε πραγματικά και γράφτηκα στο Fashion Institute of Technology όπου μετά τη δουλειά πήγαινα και παρακολουθούσα μαθήματα σχεδίασης ρούχων. Κάποια μέρα ο Ralph με φώναξε στο γραφείο του και μου είπε ότι έμαθε πως έκανα μαθήματα σχεδίασης ρούχων και μάλιστα με ρώτησε γιατί δεν του το είχα πει και τι πραγματικά θα ήθελα να κάνω. Μετά από δύο εβδομάδες ήμουν στο τμήμα σχεδίασης της εταιρείας. Μετά έγινα διευθυντής σχεδίασης του Calvin Klein και μετά ξαναπήγα στο Ralph Lauren.Το 2000 έφυγα από εκεί και άνοιξα τη δική μου εταιρεία. 

Πόσο εύκολο ήταν αυτό το εγχείρημα;

Το πιο δύσκολο ήταν το οικονομικό μέρος γιατί με τους υπόλοιπους τομείς και ειδικά με τη διοίκηση είχα αρκετή εμπειρία, οπότε δεν ήταν πρόβλημα. Ήξερα τι ήθελα να κάνω, αφού πια δεν ήμουν παιδί και είχα αυτοπεποίθηση. 

Πως αντέδρασαν οι προηγούμενες εταιρείες στην ιδέα να ανοίξετε τη δική σας φίρμα;

Έφυγα με πολύ καλό τρόπο από όλες τις εταιρείες που είχα δουλέψει και με πολλούς από τους σχεδιαστές είμαστε ακόμα φίλοι. Υπάρχει ανταγωνισμός βέβαια, όχι από το μέρος μου αλλά από εκείνους. Για παράδειγμα μπορεί εγώ να έχω ένα μεγαλύτερο κατάστημα σε κάποιο σημείο όπου εκείνοι έχουν μικρότερα καταστήματα και προσπάθησαν να με αποτρέψουν ώστε να μην το ανοίξω και άλλα τέτοια, αλλά ο ανταγωνισμός είναι υγιείς.

Ο Calvin Klein και ο Ralph Lauren με υποστήριξαν αρκετά . Ειδικά με τον Ralph είμαστε πολύ καλοί φίλοι ακόμα. Τίποτε δεν είναι εύκολο, αν ήταν όλοι θα το έκαναν. Να σου πω την αλήθεια δεν το σκέφτηκα καθόλου, είδα την ευκαιρία και από την πρώτη στιγμή πίστευα ότι μπορούσα να πετύχω, δεν αναρωτήθηκα ποτέ τι θα συμβεί αν δεν πάει καλά η εταιρεία. Έλεγα ότι θα δημιουργήσω κάτι που θα αρέσει στον κόσμο και είμαι αρκετά τυχερός, γιατί αυτό συνέβη.

Πολλοί άνθρωποι έχουν όνειρα και όταν τα πραγματοποιούν δεν είναι τόσο καλά όσο τα φαντάζονται. Πάντως σήμερα τα πράγματα είναι πιο δύσκολα από όταν ξεκίνησα γιατί η εταιρεία είναι πιο μεγάλη. Στην αρχή είσαι το νέο παιδί της γειτονιάς και όλοι είναι περίεργοι με το τι ακριβώς κάνεις αλλά μετά πρέπει να κρατήσεις την εμπιστοσύνη που σου έδειξε το κοινό. Κάθε κολεξιόν πρέπει να είναι καλύτερη από την προηγούμενη. 

Τι κάνετε σε περιπτώσεις που έχετε κολλήσει και δεν έχετε νέες ιδέες;

Αυτές οι φορές είναι ελάχιστες γιατί πάντα ψάχνω και αναλύω τα πάντα τριγύρω μου. Αν δω κάτι, οτιδήποτε, μπορεί να είναι και ένα σχέδιο σε ένα τοίχο από το οποίο μου προέκυψε κάποια ιδέα, το γράφω σε ένα χαρτί και το κολλάω στο γραφείο μου. Το γραφείο μου είναι γεμάτο από τέτοια μικρά χαρτάκια και όταν κολλάω τα διαβάζω και βρίσκω ιδέες. Άλλες φορές πάω σε ένα βιβλιοπωλείο και διαβάζω βιβλία τέχνης. Δεν μου λείπουν οι ιδέες. Αυτό που συμβαίνει καμιά φορά όμως είναι να συμφωνήσει όλη η ομάδα μου σε μία ιδέα και μετά ενώ το πρότζεκτ έχει προχωρήσει να μου έρθει μία άλλη ιδέα, να ακυρώσουμε την προηγούμενη και να πρέπει να ξανακάνουμε όλη τη δουλειά από την αρχή. Είναι σαν να γράφεις μια ιστορία και στα μέσα της, να ανακαλύψεις μια καινούρια κατεύθυνση και να πρέπει να την ξαναγράψεις από την αρχή.

Υπάρχουν ακόμα πράγματα καινούρια στη μόδα;

Τελείως καινούρια όχι αλλά πάντα μπορείς να εξελίξεις τη μόδα και την τέχνη. Πριν από κάθε κολεξιόν μου σκέφτομαι τι καινούριο μπορώ να κάνω. Και πιστεύω ότι πάντα μπορείς να δώσεις μια καινούρια τάση που εύχομαι να αρέσει στην ομάδα μου και στους πελάτες. Είμαι σαν ένα σφουγγάρι που συνεχώς φιλτράρει ιδέες. Πάντα κουβαλάω μία φωτογραφική μηχανή και φωτογραφίζω ότι θεωρώ ενδιαφέρον. Πολλές φορές μπορεί να δω έναν άνθρωπο να περπατάει σε ένα πεζοδρόμιο, κάτι το ποίο δεν θεωρείται σημαντικό ώστε να το φωτογραφήσεις, όμως μπορεί να σκεφτώ ότι σχηματίζει ένα υπέροχο σχήμα το οποίο θέλω να το χρησιμοποιήσω σε κάποια κολεξιόν μου. 

Ποιο είναι το αγαπημένο σας ρούχο;

Τα αγαπημένα μου ρούχα είναι vintage. Ένα ρούχο που φοράω συνέχεια είναι ένα δερμάτινο μπουφάν μηχανής το οποίο αγόρασα όταν ήμουν στο λύκειο και το φοράω ακόμα και τώρα, πολύ συχνά. Υπάρχουν πολλά κομμάτια από τις κολεξιόν μου που μου αρέσουν πολύ αλλά κανένα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις αναμνήσεις αυτού του παλιού μπουφάν μου. Είναι τελείως προσωπικό το ζήτημα θα έλεγα.

Είναι αυτός ο λόγος που υπάρχει έντονα το vintage στοιχείο στις κολεξιόν σας;

Κατ’ αρχάς δεν έχουν όλα τα κομμάτια που σχεδιάζουμε vintage στοιχεία αλλά σε πολλά από αυτά σίγουρα το vintage τα καθορίζει. Όταν ήμουν στο Ralph Lauren φορούσα πολύ τέτοια ρούχα και πολλές φορές τα συνδύαζα με πολύ μοντέρνα κομμάτια. Ποτέ δεν ήμουν ο καθώς πρέπει ντυμένος ‘Ralphf Lauren τύπος’. Αλλά μου άρεσαν πολλά από τα κομμάτια του και τα φορούσα συνδυάζοντας τα με vintage ρούχα και πάντα ο Ralf με ρωτούσε πως κατάφερνα και συνδύαζα αυτά τα τελείως διαφορετικά κομμάτια. Τα vintage έχουν μια πολύ όμορφη αισθητική. Οι άνθρωποι παλιά δεν είχαν χρήματα να αγοράσουν καινούρια ρούχα και τα επισκεύαζαν με όποιο τρόπο μπορούσαν και εγώ από αυτά τα παλιά κομμάτια αντλώ έμπνευση.

Ποια είναι τα άμεσα σχέδια σας για την εταιρεία;

Βασικά η εταιρεία μεγαλώνει μέρα με τη μέρα παγκοσμίως. Θα ανοίξουμε περισσότερα καταστήματα στην Αμερική, στην Ασία και τα πρώτα μας στην Ευρώπη. Ο στόχος μου είναι να γινόμαστε καλύτεροι συνεχώς. Γιατί σήμερα είμαστε μια πολύ επιτυχημένη εταιρεία αλλά δεν επαναπαυόμαστε, κάθε μέρα σκέφτομαι πως μπορεί η εταιρεία να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο και να δημιουργεί καλύτερα προϊόντα. Υπάρχουν πολλές εταιρείες που είναι επιτυχημένες για κάποιο χρονικό διάστημα και μετά εξαφανίζονται από τον χάρτη. Εμείς τα έξι χρόνια που υπάρχουμε κάθε χρόνο γινόμαστε καλύτεροι και έτσι θέλω να συνεχίσουμε. 

Έχετε δημιουργήσει κοστούμια για ταινίες του Hollywood;

Δίνουμε πολύ συχνά ρούχα μας σε διάφορες παραγωγές αλλά δεν έχω σχεδιάσει κοστούμια ειδικά για κάποια ταινία. Έχουμε συνεργασίες με ροκ συγκροτήματα και τραγουδιστές. Τελευταία σχεδίασα ρούχα ειδικά για τους Velvet Revolver, Aerosmith, Stooges, Rayan Adams, Jack White. Και γενικά με πολλούς διάσημους. Στον κόσμο της ανδρικής μόδας δεν υπάρχει αυτό το ενδιαφέρον από τα ΜΜΕ όπως υπάρχει για τη γυναικεία. Πολλοί σπάνια θα ρωτήσουν κάποιον άνδρα σε ένα red carpet event τι φοράει. Υπάρχουν πάρα πολλά ρούχα μας στα red carpet και είναι σημαντικό αλλά δεν είναι όπως στη γυναικεία μόδα. Και δεν έχω έμμονη ιδέα με τα red carpet όπως άλλοι. Αν κάποιοι διάσημοι φορούν τα ρούχα μας σε αυτά τα event καλώς, αν όχι δεν θα στεναχωρηθούμε. Υπάρχουν αρκετοί σχεδιαστές που προσπαθούν να ντύνουν όλους όσους πάνε σε red carpet, εμένα μου αρέσει να ντύνω όσο πιο πολλούς κοινούς ανθρώπους μπορώ. 

Τα ρούχα σας φοριούνται περισσότερο από rock τύπους;

Θα έλεγα ότι τα ρούχα μας σίγουρα αρέσουν σε rock τύπους. Και προσωπικά απολαμβάνω τη μουσική όσο τίποτε άλλο και είναι υπέροχο να σου τηλεφωνούν μουσικοί που πραγματικά θαυμάζεις, όπως οι Aerosmith για παράδειγμα και να σου ζητούν να σχεδιάσεις ρούχα για την επόμενη περιοδεία τους. Μου δίνει πολύ δύναμη αυτό, είναι φανταστικό.

Πως θα μπορούσατε να περιγράψετε τον κοινό πελάτη σας;

Είναι ένα ασυνήθιστο κράμα ανθρώπων γιατί αποτελείται από πολύ διαφορετικά άτομα, με διαφορετικές κουλτούρες. Αγοράζουν τα προϊόντα μας νέοι από το East Village, cool rock τύποι, μέχρι 55αρηδες που είναι λίγο συντηρητικοί αλλά θέλουν να έχουν κάποια σχέση με τη μόδα και τους αρέσει η ποιότητα και η σχεδίαση των ρούχων μας. Για παράδειγμα μια ημέρα που ήμουν σε ένα από τα καταστήματα μας στη Νέα Υόρκη ήρθε ένας πελάτης γύρω στα 45 να αγοράσει ένα κουστούμι και έφερε και τα δύο παιδιά του που ήταν 14 και 16 χρονών που αγόρασαν παπούτσια και τα t-shirts. Έπειτα ήρθε ο Ian McKellen, ο ηθοποιός, που είναι 70 και αγόρασε τα converse varvatos και μετά ο Edge από τους U2. Eκείνο το βράδυ πήγα στο σπίτι και ήμουν τόσο χαρούμενος γιατί 

κατάλαβα ότι με κάποιο τρόπο κατάφερα να δημιουργήσω ρούχα που αρέσουν σε ανθρώπους με τελείως διαφορετικές προσωπικότητες και κουλτούρες.

2varv.jpg
Πόσο συντηρητικός είστε;

Είμαι αρκετά δημοκρατικός θα έλεγα. Οι γονείς μου ήταν πολύ συντηρητικοί αλλά εγώ ανήκω στο δημοκρατικό τρόπο σκέψης.

Ασχολείστε με την πολιτική;

Ναι αρκετά. Θέλω να ξέρω τι συμβαίνει στον πλανήτη αλλά δεν μου αρέσει να μπλέκω την πολιτική με τις επιχειρήσεις μου. Προσπαθώ να καταλάβω τι συμβαίνει στις Η.Π.Α και όσο μπορώ λέω τη γνώμη μου μέσα από τα ρούχα μου. Μία από τις εταιρείες μου η John Varvatos Star Usa έχει το λογότυπο της ειρήνης και αυτό είναι μια δημόσια παρέμβαση που προσπάθησα να κάνω. Αυτό το σήμα το δημιουργήσαμε όταν ξεκίνησε ο πόλεμος με το Ιράκ. Το συνδυάσαμε με το ροκ στοιχείο και θέλαμε να περάσουμε το μήνυμα peace rocks

Είστε κατά του πολέμου;

Εκατό τις εκατό και επίσης είμαι κατά του Μπους; Νομίζω ότι αυτός ο άνθρωπος δεν μπορεί να εκπροσωπεί την Αμερική. Όπου και αν ταξιδεύω βλέπω ότι οι άνθρωποι σέβονται τις Η.Π.Α αλλά όχι τον σημερινό πρόεδρο της και αυτό δεν μου αρέσει.
Πιστεύετε ότι θα του άρεσαν τα ρούχα σας και θα τα φορούσε;
Όχι και ούτε θα το ήθελα.
Έχετε βρει τον κατάλληλο από τους υποψηφίους των επομένων εκλογών;
Όχι, αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί κάποιος καλύτερος από τον κ. Μπους. Απλώς χρειάζεται να είναι δυνατός, ο κόσμος πρέπει να δει ότι έχουμε κάποιο δυνατό πρόσωπο για πρόεδρο.

Έχετε καταστήματα στη Μέση Ανατολή;

Όχι αλλά ένα μεγάλο ποσοστό της παραγωγής μας πωλείται εκεί μέσω πολυκαταστημάτων. Μάλιστα την πρώτη φορά που έστειλα μία μεγάλη παραγγελία στο Dubai μου είπαν μας αρέσουν πολύ τα τζιν σας αλλά σας παρακαλώ βγάλτε την Αμερικανική σημαία που έχετε στο πίσω μέρος. Κατά λάθος τους τα στείλαμε χωρίς να τη βγάλουμε και παρόλα αυτά εξαντλήθηκαν την πρώτη εβδομάδα. Οπότε θα σου έλεγα ότι η πολιτική δεν επηρεάζει συναισθηματικά τον μέσο πολίτη αλλά της κυβερνήσεις. Οι άνθρωποι δεν μισούνται μεταξύ τους αλλά οι κυβερνήσεις το κάνουν. 

Πείτε μας λίγα λόγια για τη συνεργασία σας με την Converse;

Ξεκίνησε πριν από 5-6 χρόνια όταν δημιούργησα την πρώτη μου κολεξιόν. Mε πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι ενδιαφέρονταν για κάποια συνεργασία επειδή είδαν το Vintage στοιχείο στην κολεξιόν μου και ότι η δύο διαφορετικές αισθητικές μας θα ήταν μια πολύ καλή μίξη. Και τους απαντώ ότι μεγάλωσα φορώντας all star όπως ένα μεγάλο μέρος του κόσμου. Ήμουν πολύ χαρούμενος με αυτή τη συνεργασία που ξεκίνησε στην αρχή για δύο σεζόν κα σήμερα είμαστε στο 6ο έτος και έχουμε ένα συμβόλαιο μακράς διάρκειας. Τώρα ξεκινήσαμε να κάνουμε και ρούχα για άντρες και γυναίκες. Μερικές φορές άνθρωποι παγκοσμίως με ανακαλύπτουν μέσα από τα all star παπούτσια γιατί υπάρχει το όνομα μου.

Τα ρούχα σας στοχεύουν σε κόσμο με ιδιαίτερη οικονομική άνεση, σκέφτεστε να δημιουργήσετε και πιο οικονομικά προϊόντα;

Στην παρούσα φάση όχι γιατί πραγματικά προσπαθούμε να είμαστε οι καλύτεροι σε ένα συγκεκριμένο τομέα. Θα προτιμούσα στο μέλλον να κάνω λιγότερα πράγματα από αυτά που κάνω και να είναι τα καλύτερα στο είδος τους από το να δημιουργήσω και άλλη μία εταιρεία με πιο οικονομικά προϊόντα. Έχουμε όμως την John Varvatos Star USA που απευθύνεται σε νεότερο κοινό και για παράδειγμα ένα κουστούμι κάνει 800 δολάρια, ενώ η κολεξιόν ξεκινάει από 1500.

Δουλεύετε προσωπικά σε κάποια από τα καταστήματα σας;

Ναι, πολύ συχνά. Δυστυχώς δεν έχω τόσο χρόνο όσο θα ήθελα ώστε να είμαι εκεί περισσότερες ώρες αλλά πηγαίνω και βοηθάω. Όταν έχω χρόνο πάω στα καταστήματα μου φορώντας τζιν και δουλεύω όπως οι υπόλοιποι υπάλληλοι. Μου αρέσει πολύ αυτό γιατί δίνω την προσωπική μου ενέργεια και πολλές φορές τα παιδιά που δουλεύουν μου στέλνουν e-mail και μου λένε να πηγαίνω πιο συχνά γιατί περνάμε πολύ ωραία. Όταν αλλάζουμε τις βιτρίνες πάω και κουβαλάω και εγώ κούτες και ρούχα, δεν είμαι ο τύπος που θα πάω θα κάνω τυπικές χειραψίες με τους υπαλλήλους μου, θα τους αφήσω ένα χαρτί με οδηγίες και θα φύγω. Πολλές φορές μετά το κλείσιμο αν είμαι σε κάποιο από τα μαγαζιά μου πάμε και τρώμε όλοι μαζί. Τώρα ανοίγουμε ένα νέο κατάστημα στο New Hamshre και έχω βάλει στο πρόγραμμα μου τέσσερις ημέρες να πάω να βοηθήσω ώστε να το στήσουμε. Όταν δούλευα στο Ralph και στον Calvin τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά, εδώ είμαστε όλοι μια ομάδα συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου και νιώθουμε πολύ άνετα μεταξύ μας. Εκείνοι παρουσίαζαν αλλιώς τον εαυτό τους, εγώ απλώς δεν είμαι αυτός ο τύπος ανθρώπου. 

Πόσο ανταποκρίνεται στον κόσμο της μόδας η ταινία ο διάβολος φοράει Prada;

Νομίζω ότι υπάρχει αρκετή αλήθεια στη συγκεκριμένη ταινία. Είμαι στο συμβούλιο της ένωσης σχεδιαστών Αμερικής και βλέπω όλες αυτές τις προσωπικότητες τις μόδας που μοιάζουν με την πρωταγωνίστρια της ταινίας. Υπάρχουν πολλοί νάρκισσοι, αλλά υπάρχουν και πολύ απλοί τύποι με μεγάλο ταλέντο. Εγώ δεν μπορώ να βρω κάτι κοινό με αυτές τις εγωκεντρικές προσωπικότητες της μόδας. Δεν ανήκω στη fashion σκηνή, εννοώ είμαι ένας σχεδιαστής που όταν έχω ελεύθερο χρόνο δεν πάω να μείνω σε σουίτες αλλά πάω σε ένα χωριό στο βόρειο μέρος της πολιτείας της Νέας Υόρκης όπου έχω ένα απλό σπίτι και κάνω παρέα με τους ανθρώπους εκεί. Τα Σαββατοκύριακα προσπαθώ να ξεφεύγω και μου αρέσει να περνάω τον ελεύθερο μου χρόνο με απλούς ανθρώπους που δεν έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους μακριά από τον ‘λαμπερό’ κόσμο της μόδας.

Μου αρέσει γιατί όταν βρίσκομαι εκεί δεν έχω πρόγραμμα. Όλες οι άλλες μέρες είναι προγραμματισμένες και αυτό το μισώ αλλά έτσι είναι η φύση της δουλειάς μου. 

Έχετε έρθει στην Ελλάδα;

Μία φορά. Όταν ήμουν μικρός οι γονείς μου πάντα ήθελαν να πάμε αλλά δεν είχαμε χρήματα, η οικογένεια μου ήταν πολύ φτωχή, και μετά πήγαινα στο σχολείο και παράλληλα δούλευα οπότε δεν είχα χρόνο. Έπειτα άρχισα να κάνω καριέρα στη μόδα και πάλι δεν είχα χρόνο. Δυστυχώς ταξιδεύω μόνο για δουλεία και στην Αθήνα ήρθα πριν δύο χρόνια επειδή θα λανσάραμε τα προϊόντα μας για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά. Πάντα ήθελα να πάω και είχα αυτή την επιθυμία για χρόνια και γι’ αυτό μόλις κατέβηκα από το αεροπλάνο και είδα την Ακρόπολη πραγματικά συγκινήθηκα, δεν το περίμενα αυτό. Έμεινα μόνο για δύο ημέρες και οι συγγενείς μου δεν με πίστευαν όταν τους είπα ότι δυστυχώς δεν μπορούσα να τους δω όλους γιατί το πρόγραμμα μου ήταν γεμάτο με επαγγελματικά ραντεβού. Αυτό το καλοκαίρι θα έρθω και πάλι, για διακοπές αυτή τη φορά, και ελπίζω μετά να έρχομαι κάθε καλοκαίρι. 

Έχετε φίλους Ελληνοαμερικάνους;

Όταν ήμουν στο Michigan υπήρχε ελληνοαμερικανική κοινότητα και πήγαινα και στο ελληνικό σχολείο αλλά μετά όταν έφυγα έχασα την επαφή μου με την Ελλάδα. Όταν ήρθα στη Νέα Υόρκη όμως και ξεκίνησα την εταιρεία μου μία ημέρα με παίρνει τηλέφωνο η Μελίνα Κανακαρίδης, η ηθοποιός του CSI. Δεν είχαμε γνωριστεί ποτέ και μου λέει είδα τα ρούχα σου, είμαι πολύ υπερήφανη που είσαι Ελληνοαμερικάνος και όταν έρθω στη Νέα Υόρκη θέλω να σε γνωρίσω. Ήρθε με τον άντρα της, πήγαμε για φαγητό και γίναμε κολλητοί. Εκείνη είναι που μου ξαναφούντωσε το ελληνικό στοιχείο μέσα μου και έπειτα έκανα Έλληνες φίλους και έχω και πάλι επαφή με την ελληνική κοινότητα. 

Πόσο αλλάξατε από τη στιγμή που γίνατε γνωστός σχεδιαστής;

Όταν ήμουν μικρός η οικογένεια μου ήταν πολύ φτωχή. Σε ένα τριάρι μέναμε 7 άτομα, οι γονείς μου εγώ και τα 4 αδέρφια μου, και είχαμε ένα μπάνιο. Όταν έπιασα δουλεία στο Ralf Lauren το εισόδημα μου άλλαξε και ξεκίνησα να ζω με μεγαλύτερη οικονομική άνεση αλλά ποτέ δεν είχα ή έχω μια πολυτελή ζωή. Απλώς ζω καλά. Όλα μου τα λεφτά τώρα τα έχω επενδύσει στην εταιρεία μου οπότε δεν μπορώ να σου πω ότι είμαι πολύ πλούσιος, αλλά ζω καλά. 

Δεν έχετε ιδιωτικό αεροπλάνο;

Όχι. Θα ντρεπόμουν εάν είχα. Δεν είναι ο τύπος μου να κάνω τρελή, πλούσια ζωή. Θέλω να είμαι λίγο πιο προσγειωμένος. Δεν μπορώ ξαφνικά να γίνω κάτι που δεν ήμουν ποτέ. Δεν ήμουν ποτέ αυτού του τύπου και της φιλοσοφίας. Πριν λίγο καιρό με πήρε ένας διευθυντής περιοδικού τηλέφωνο και μου είπε εάν θέλω να γράψω μία στήλη για την καλύτερη και πιο πολυτελή σουίτα που έχω μείνει ποτέ. Του απάντησα ότι δεν μπορώ να το κάνω γιατί δεν είναι αυτός ο τρόπος που ταξιδεύω. Μου αρέσει να ταξιδεύω άνετα αλλά δεν μένω σε σουίτες, δεν είναι του χαρακτήρα μου. 

Έχετε παιδιά;

Ναι ένα γιο 22 χρονών και μία κόρη 20.
Θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα σας;
‘Όχι. Η μόνη σχέση που έχει η κόρη μου με τη μόδα είναι ότι της αρέσει να χαλάει πολλά λεφτά ψωνίζοντας ρούχα. Ο γιος μου είναι τελείως αντίθετος με την ιδέα της μόδας. Φοράει all star παπούτσια αλλά μόνο τα κλασσικά, ούτε καν αυτά που έχω σχεδιάσει εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου