Η Lady μεταφέρθηκε!

Θα μεταφερθείτε αυτόματα σε 3 δευτερόλεπτα. Αν δεν μεταφερθείτε κάντε κλίκ εδω
http://ladiespost.wordpress.com
.

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Μάσκα Προσώπου με Μέλι & Αμυγδαλέλαιο


Περνάω μια φάση βαθιάς ξηρασίας στο δέρμα μου... ανεξήγητη φάση ...μιας και εγώ πάντοτε είχα λιπαρή επιδερμίδα. 

Αφού λοιπόν δοκίμασα 2 μάσκες του εμπορίου για ενυδάτωση και δεν με κάλυψαν τα αποτελέσματα, αποφάσισα να καταφύγω στο πάντοτε θαυματουργό μέλι!!!

 Σε ένα μπολ λοιπόν ανακάτεψα 2 κουταλιές του γλυκού μέλι και 1 κουταλιά του γλυκού αμυγδαλέλαιο. Το άπλωσα στο πρόσωπο και στον λαιμό μου και το άφησα για 15 περίπου λεπτά. Κατόπιν ξέπλυνα το πρόσωπο μου με χλιαρό νερό...και άπλωσα μια στρώση από την ενυδατική μου κρέμα! 


 Επανέλαβα για 3 μέρες και το δερματάκι έστρωσε επιτέλους! 
 Για όσες την δοκιμάσουν καλή επιτυχία!!

Lady M

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου