Η Lady μεταφέρθηκε!

Θα μεταφερθείτε αυτόματα σε 3 δευτερόλεπτα. Αν δεν μεταφερθείτε κάντε κλίκ εδω
http://ladiespost.wordpress.com
.

Τρίτη, 1 Φεβρουαρίου 2011

Oι ασκήσεις «Kegel»... για καλύτερο σεξ

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο KEGEL ΜΥΣ

Ο ηβοκοκκυγικός (pubococcygeus) μυς ή αλλιώς kegel μυς, πήρε το όνομά του απο τον Dr Arnold H. Kegel, Επίκουρο Καθηγητή Γυναικολογίας της Ιατρικής Σχολής του University of Southern California. Ο μυς αυτός βρίσκεται στη βουβωνική χώρα και βοηθάει τον έλεγχο του ανοίγματος του κόλπου και της ουρήθρας. 

 Για 18 χρόνια ο Dr. Kegel μελετούσε αυτήν την περιοχή και ειδική αυτόν τον μυ προσπαθώντας να δώσει λύση στο πρόβλημα της ακράτειας. Ανακάλυψε οτι μια στις τρεις γυναίκες δεν γνώριζε οτι μπορεί να ελέγξει τους μυς του κόλπου(kegel). Σε πολλές απο αυτές τις γυναίκες ο μυς είχε ατροφύσει πλήρως. Ο Dr. Kegel διαπίστωσε οτι οι μυς αυτής της περιοχής είναι ασυνήθιστα ελαστικοί (τοκετός) και απόδειξε οτι μπορούν να επανέλθουν στο φυσιολογικό ακόμη και μετά απο πλήρη χαλάρωση. Αυτό μπορεί να συμβεί με ελεγχόμενη σύσπαση του μυ που επιτυγχάνεται μέσω ασκήσεων ενδυνάμωσης του μυ.

ΠΩΣ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΥ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ

Δεν μπορείς να γυμνάσεις εναν συγκεκριμένο μυ παρά μόνο εαν τον εντοπίσεις. Στατιστικά αποδεικνύεται οτι μόνο 1/3 των γυναικών μπορούν να εντοπίσουν τον kegel μυ.

Πέρα απο την αίσθηση αντίστασης όταν πιέζεις τα τοιχώματα του κόλπου, ξέρεις οτι βρήκες τον σωστό μυ αν νοιώθεις οτι λυγίζει το επάνω μέρος του κόλπου προς την μεριά της κοιλιάς. Για να το κάνεις εισχώρησε τον μισό δείκτη στον κόλπο και περνά την άκρη του δακτύλου στα πλάγια για ένα εκατοστό (ή μέχρι να νοιώσεις κάποιον μυ). Ακολούθησε αυτόν τον μυ μέχρι περίπου την ουρήθρα. Μπορεί να νοιώθεις οτι αγγίζεις ενα μυ λεπτό οσο μια μεμβράνη ή χοντρό όσο ένα δάκτυλο. Αν αισθάνεσαι αντίσταση τότε έχεις βρει τον σωστό μυ. Αν παραταύτα αδυνατείς να εντοπίσεις τον μυ η βοήθεια απο τον γιατρό ειναι απαραίτητη. Το σημαντικότερο λάθος είναι να γυμνάζουμε τους περιμετρικούς μυς ενω πιστεύουμε οτι κάνουμε kegel άσκηση.
Πόνοι στη μέση ή στους κοιλιακούς που ακολουθούν μια kegel-άσκηση οφείλονται σε λανθασμένη εφαρμογή της.
Αν δώσουμε την δέουσα προσοχή στον εντοπισμό και ενδυνάμωση του σωστού μυ θα έχουμε αποτελέσματα που θα βελτιώσουν την υγεία,σεξουαλική ζωή και ψυχολογία μας.


ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ KEGEL?

Πρώτα εντοπίζετε τον Kegel μυ επίσης γνωστό και σαν ηβοκοκκυγικό (pubococcygeus) ή P.C μυ. Ένας τρόπος είναι να διακόψετε και να ξαναρχίσετε την ούρηση εκουσίως. Ένας άλλος τρόπος είναι να εισχωρήσετε ένα δάκτυλο στον κόλπο σας και να σφίξετε τους μυς. Οταν νοιώσεται πίεση γύρω από το δάκτυλο χρησιμοποιήτε τον σωστό μυ...
Η άσκηση, δηλαδή, πραγματοποιείται με συστολές αυτού του μυ για πέντε δευτερόλεπτα –φανταστείτε πως θέλετε να ουρήσετε και πρέπει να κρατηθείτε. Επαναλάβετε τις συστολές δέκα με είκοσι φορές, σταματήστε και συνεχίστε κάποια άλλη ώρα της ημέρας. Οι ειδικοί λένε ότι θα δείτε διαφορά στον πρώτο μήνα.

Το «καλό» με τις ασκήσεις Kegel είναι ότι μπορούμε να τις πραγματοποιήσουμε σχεδόν πάντα και παντού –καθώς και κατά την διάρκεια της σεξουαλικής πράξης. Το δεύτερο καλό, που τελικά πετυχαίνουν στις γυναίκες, είναι να δυναμώνουν τους μυς του κόλπου ώστε να μπορούν αυτές να τους ελέγχουν καλύτερα και να φτάνουν σε οργασμό, ενώ οι άνδρες καταφέρνουν να συστέλλουν τους ηβοκοκκυγικούς μυς και στην συνέχεια να τους χαλαρώνουν ώστε να δυναμώνουν την στύση τους και να καθυστερούν την εκσπερμάτιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου